Camper gepakt, we zijn er klaar voor

18 september 2018 - Workum, Nederland

Hallo allemaal, daar zijn we weer!

Nadat we afgelopen zomer een werkelijk fantastische rondreis door Vietnam & Cambodja hebben gemaakt, gaan we morgen 5 weken met de camper lekker zwerven door Europa. Gister hebben we de camper opgehaald en vandaag zijn we aan het pakken geweest.  Tsja en wat en hoeveel neem je mee. Het is een ruime camper dus ruimte genoeg.

Ingrid & ik hebben vorige week in Luxemburg al een 'kampeer warming-up' gehad. Super leuke excursie gehad met 71 leerlingen klas 3 van CSG Bogerman uit Balk. Kamperen op onze vaste camping Birkelt in Larochette met geweldig weer, leuke leerlingen en top begeleidingsteam.

Maar het is toch ook wel fijn om nu lekker met z'n tweeën te genieten van ons verlof. Waar we precies naar toe gaan weten we niet, maar dat kunnen jullie volgen via ons blog. We weten niet of we dagelijks verhalen schrijven, maar net of we wifi hebben....en zin hebben.

1. Cor Wijker:
    Veel plezier!
  2. Hanneke Steensma-de Boer:
    18 september 2018
    Goede reis en verzamel maar weer veel mooie ervaringen waar wij van mee kunnen genieten.
  3. Richt:
    18 september 2018
    Wat een ontzettend heerlijk vooruitzicht! Geniet ervan!🍷🎸☀️😎
  4. Corina:
    18 september 2018
    Dit wordt weer heel mooi vol nieuwe ervaringen en belevenissen.
    Ik zou zeggen geniet vollop....camper leven zijn jullie inmiddels gewend....toch ?
  5. Matthé:
    Goede reis.... Benieuwd naar jullie belevenissen in Europa
  6. Ellen&Lia:
    Have fun😎!!
  7. Henriette Schouten:
    18 september 2018
    Hey, wat leuk! Misschien noordwaarts, richting Noordkaap? Of toch naar de zon? Ik ben benieuwd waar jullie belanden, heel veel plezier!
  8. J.H. Dijkstra:
    18 september 2018
    Wij wensen jullie een fijne vakantie , geniet er van, de tijd gaat snel en is voorbij voor je er erg in hebt " GOEDE REIS " > ik blijf met mijn " wifi " thuis >
  9. Arie Dekker:
    19 september 2018
    Heel veel plezier samen. We zijn benieuwd naar jullie ervaringen.
  10. Gerrit:
    Hoi toppers,
    Wij wensen jullie een prettige vakantie en wij zijn benieuwd waar jullie zoal terecht komen.
    Heel veel plezier en geniet ervan.
  11. Minke Dijkstra - Bos.:
    19 september 2018
    Het ´wifi ´wenst jullie een fijne vakantie geniet ervan.
  12. Ineke:
    19 september 2018
    Heel veel plezier en ik kijk weer uit naar jullie verhalen!
  13. M & M:
    Heel veel plezier 🌍😎
  14. Jelleke:
    20 september 2018
    Lekker geniete, dogge wy ek😊
    Bin wer benijd nei jim ferhalen.
    Groetnis fanut Canada😉
    Jan,Jelleke,Klaske en Tjitte Jan