Toch nog een dagje Florence

7 oktober 2018 - Firenze, Italië

En dan wordt je s' morgens wakker, heb je plannen om door te reizen maar ligt het nog zo lekker. En dan kijk je naar buiten en dan zie je dat de zon op doorbreken staat. Unanieme beslissing van de jury: we blijven nog een dag en een nacht. Genieten van het prachtige weer want de zon komt er rond de koffie goed doorheen. We jowe ùs del. Beide hebben we genoeg leesvoer dus zo houden we het wel even vol. Dan aan het eind van de ochtend toch maar even in actie. We besluiten de camper even goed schoon te maken zodat we morgen in een schone camper kunnen vertrekken.
We hebben niet de verleiding om nog ergens in een lange rij voor een kerk te gaan staan in Florence. Bovendien is het wel aardig te vermelden dat er voor sommige musea een wachttijd is van enkele dagen. Spontaan bezoek is niet mogelijk, je moet ver van tevoren je bezoek plannen. Wij hebben een goed gevoel over de 2 dagen dat we deze mooie stad bezocht hebben en dus kunnen we ons na een lekker croissantje weer lekker nestelen in het zonnetje.
Aan het eind van de middag gaan we sportief toch nog in actie. We gaan hardlopen langs de rivier de Arno. Dan zit het na het douchen weer heerlijk voldaan bij de camper. We kunnen ons avondeten gewoon buiten opeten...echt vakantie 😄