Laatste dagje van onze prachtige reis

19 mei 2022 - Workum, Nederland

Vandaag dan toch echt ons laatste dagje van onze omzwervingen door Europa. Echt niet te geloven, 4 weken zijn echt omgevlogen.  Wat hebben we genoten zeg, maar daarover later meer.

Gisteravond zo ontzettend leuk bij onze familie Johan & Alice en zoon Luc geweest. Herinneringen ophalen en ondertussen lekker eten: top avond.

Vanmorgen werden we wakker van het zonnetje die al meteen de camper flink opwarmde. Ontbijtje buiten was eigenlijk aan de warme kant, de tafelboter transformeerde in vloeibare bakboter. Je voelde dat het uiteindelijk zou moeten ontaarden in flinke donder, bliksem en regen. Voor de zekerheid toch maar de boel optijd inpakken. En zo waren we eigenlijk 10 uur al helemaal klaar voor vertrek.

We zijn gaan rijden en waren lekker optijd weer in Workum. En hoe is het mogelijk, er was gewoon plek voor huis, wel zo makkelijk met uitladen en schoonmaken. Eind van de middag moesten we de camper weer schoon inleveren. De buitenkant niet, dat hadden we 'afgekocht' voor € 30. Poeh, dat scheelt heeel veel werk.

Na controle van de camper en het uitwisselen en ondertekenen van de laatste formulieren, is de camper na 4 weken weer van eigenaar verwisseld en gaan wij in de Kia weer richting huis. Onderweg even ouderwets gesnackt bij Van der Wal in Sneek. Na weken hoog aan het verkeer deelnemen, hadden we nu in de auto het gevoel bijna op de grond te zitten 😁

Komend weekend gaan we onze reis afsluiten met een laatste verhaal in ons blog.  We weten dat veel mensen ons gedurende onze reis hebben gevolgd en dat vinden we oprecht leuk en motiveerde ons om iedere avond onze belevenissen van die dag in woord & beeld samen te vatten. Een aantal lieten een reactie achter, anderen lieten dat achterwege, beide is prima.

Nu een vraag aan een ieder die ons heeft gevolgd om een soort slotreactie te plaatsen. Het lijkt ons leuk om te weten wie er allemaal met ons mee hebben gereisd. En we maken een herinneringsboek van deze reis met alle reacties erbij!!!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Gerrit:
    19 mei 2022
    Hoi Ingrid en Folkert,
    Jullie kunnen prachtige verslagen schrijven. Of was het één van jullie die schreef? Ik heb de verschillen niet gezien namelijk 🤭. De geschiedenis in het begin was bere interessant en Jullie kunnen prachtige foto's maken.
    Eigenlijk ben ik ook wel een beetje jaloers op Jullie 😀. Want dit was en is een prachtige wijze van op vakantie gaan. Luxe, actief, rust, variatie, goed weer, mooi staplekken enz enz. Ik hoop dat jullie nog even de tijd en rust hebben om het allemaal nog even te kunnen verwerken.
    Het ga jullie goed. 🙋
  2. Ineke:
    19 mei 2022
    Hoi Ingrid en Folkert, wederom genoten van jullie belevenissen. Lekkere vlotte schrijfstijl trouwens.
    Groetjes Piet en Ineke.
  3. Lara:
    20 mei 2022
    Hallo Folkert en Ingrid, wederom genoten van jullie reisverslag en bijbehorende foto's. Echt heel leuk om jullie zo te volgen. Voor nu welkom thuis! Groetjes, Lara
  4. Ik:
    20 mei 2022
    Iedere avond jullie prachtige reisverslagen gelezen. Meegenoten van het mooie Nederland,België en Frankrijk.Ook leuk om bekende streken/provincies en zelfs een bekende camping terug te zien op de foto’s. Wat hebben jullie het getroffen met het weer☀️Op naar de volgende vakantie!
  5. Janny:
    20 mei 2022
    Leave freonen fan de Merk 11, fansels haw ik al jim ferhalen mei nocht en wille lêzen en wat is in ferhaal sûnder moaie foto's, dus ek dy foto's haw ik allegear hearlik tot my naam 📷🌞😘 Op dizze wize in bytsje mei jim mei op reis gean is yndie hiel leuk en sels in soarte fan 'leerzaam' 😎 super moaie wiken hân mar op fakânsje adres Merk 11 yn Warkum is it fêst net minder as op al dy oare plakjes dy jim besocht hawwe! Wolkom thús en oant gauw en dan hearre we jim ferhalen graach nochris foarby kommen (ynkl. de foto's fansels). Leafs fan Janny
  6. Jan en Jelleke:
    20 mei 2022
    Wat ha we wer hearlik meigenietsje kinnen fan jim prachtige, leuke en interessante ferhalen en net te ferjitten de skitterende foto's!
    Jim kinnen wer werom sjen op in bysûndere reis! Groetnis Jelleke
  7. Herman & anja:
    Welkom thuis
    Fijn dat jullie het mooi hebben gehad
    Groet herman & anja
  8. Wikke:
    21 mei 2022
    Top reis met een geweldig verslag. Leuk om te lezen!
  9. Tiny van der Wal:
    21 mei 2022
    Folkert en Ingrid wat een prachtige reis hebben jullie gemaakt.
    Heel erg leuk om te volgen.
  10. Elly kruithof:
    21 mei 2022
    Het was een plezier om met jullie verhalen mee te reizen.Ik vond het sneu dat jullie terug moesten voor die waterdop. Wij hadden in Engeland zoiets met de wc afvoer, die moesten we toen met een gimproviseerde dop met een touw vastzetten, konden moeilijk even terug! Ik zag de camper al staan in Workum , op naar de volgende vacantie, het was leuk! Groetjes 🍀🍀
  11. Miranda:
    22 mei 2022
    Ook wij hebben met jullie meegereisd. 🌍 Jullie hebben weer een prachtige reis gemaakt. Wolkom thus. Groetnis Marten en Miranda🤗
  12. Tineke:
    23 mei 2022
    Tige leuk, ek wie it leuk om efkes ervaringen te dielen as je sels ek efkes op fekansje binne. No wer de hurde werkelikheid!