Leef nu!!

24 mei 2022 - Workum, Nederland

Tsja en dan ben je inmiddels alweer een paar dagen thuis en weer helemaal gewend aan de ruimte die je hebt in 'home sweet home' op Merk 11. Daar kijken we terug op weer een geweldige reis waarin we 4 weken met ons compacte 'huisje op wielen' door Europa trokken.

We zijn 23 april vanuit Workum vertrokken en eind april via Zeeland naar België gegaan. Daarna via Normandië van West naar Oost Frankrijk gereden, om vervolgens langs de Duits-Nederlandse grens uiteindelijk bij Nijmegen Nederland weer binnen te komen. In deze 4 weken hebben we 4000 km gereden, 1000 km gefietst en zijn we op 18 verschillende campings geweest.

Zelf je tijd plannen en per dag bekijken waar naar toe te gaan, borrelen en lekker eten op je eigen terrras, het is een ultieme manier van reizen en vrij voelen.

Het genieten wat wij NU doen, wordt in het boek van Bibian Mentel, om een hele andere reden, vertaald in LEEF!! De combinatie van beide levert een mooi levensmotto op wat erg bij ons past: LEEF NU !!

Bedankt voor al jullie leuke reacties en....tot onze volgende reisverslagen. Vergeet ondertussen niet om te genieten van 'het onderweg zijn' 😁

1. Janny:
    24 mei 2022
    Vandaag naar Anjum gewandeld, midden in een flinke regenbui zeggen we tegen elkaar: wat kin't skele, liever met jou in de regen dan alleen in de zon. We genieten, maakt niet uit waar of met welke weersomstandigheden. We ontdekken en beleven. Hoe mooi kan het zijn 😘🌞 oant gau 💋