Weer op reis met de camper door Europa 2022

5 april 2022 - Workum, Nederland

Yes, we gaan weer!!

Op het moment dat we dit schrijven regent het en is het best koud buiten. Vorige week lag er nog sneeuw. Niet echt typisch camperweer. En toch maken wij ons op voor een nieuw avontuur met de camper door Europa.    We hebben beide verlof opgenomen met de gedachte ‘we leven nu’ en vertrekken zaterdag 23 april vanaf de Merk in Workum naar … nog geen idee! Want dat is zo leuk aan reizen met een camper, onderweg bepaal je samen wel waar je naar toe gaat. Soms is het weer daarvoor bepalend en een andere keer is het de specifieke streek die je wilt bezoeken. Dus wij staan altijd open voor jullie tips onderweg!!

We maken ons op voor de laatste werkweken en zijn ondertussen al bezig wat spullen klaar te zetten. Zo komen we toch tot het besef dat we binnenkort weer op weg gaan: weer op reis met de camper door Europa 2022, ontzettend veel zin in!!

We zijn van plan weer een blog bij te houden. Als je het leuk vindt om ons te volgen op deze zwerftocht dan kan dat op deze reislogger. We proberen dagelijks een verhaal te schrijven met natuurlijk een aantal leuke foto’s. Daarmee kunnen de thuisblijvers gratis mee genieten en dat is in deze dure tijd een mooie kostenbesparing haha.

Voor we vertrekken zal er nog een klaar voor vertrek verhaal volgen…we hebben er ontzettend veel zin in.

Groeten van Folkert & Ingrid

1. Matthé:
    5 april 2022
    Wat gaaf!! Kreeg een melding van jullie blog, leuk dat jullie dit weer gaan doen. Heel veel
    Plezier
  2. Gerrit:
    5 april 2022
    Goed bezig samen. Ik ben benieuwd waar de reis heengaat. Oost, West, zuid of noord? Ik ga het graag lezen. Veel plezier.
  3. Jelleke:
    5 april 2022
    Hartstikke leuk! Alfêst in noflike tarieding. En wy lêze en genietsje graach mei fansels!
    Groetnis Jan en Jelleke
  4. Monique Wijker-Schilt:
    6 april 2022
    Veel plezier en veilige km. We gaan jullie volgen op jullie reis 😘
  5. Herman en anja:
    6 april 2022
    Leuk maak er een mooie herinnering van met zijn tweeën
    Herman & anja
  6. Cor Wijker:
    6 april 2022
    De reis is al begonnen met de voorpret. Veel veilige kilometers en we gaan jullie volgen! 😘
  7. Hanneke Steensma:
    6 april 2022
    Nu verheug ik me al op jullie verhalen. Het is prachtig dat we zo mee kunnen reizen.
  8. Janny Dijkstra:
    9 april 2022
    Ook ik ben weer van de partij hier zo meteen. Protte wille tegearre en lit ús hjir thús mar moai mei geniete fan jim ferhalen en fansels jim foto's 📷 en kom fansels sûn en wol werom! Leafs út Fryslân en Limburg 😘
  9. Ralf Grispen:
    10 april 2022
    Veel plezier Ingrid en Folkert, ik lees graag jullie avonturen mee en ben benieuwd waar jullie allemaal terecht gaan komen!
  10. Tineke:
    10 april 2022
    Tige leuk! Geniet der mar fan...
  11. Aaldert:
    11 april 2022
    In soart wille! Moai dat jim dit doche, genietsje.
    Leuk om de ferhalen te lêzen.
  12. Greetje:
    15 april 2022
    Wat een heerlijk vooruitzicht! Nu nog genieten van de voorpret en binnenkort op pad😃😘
  13. Miranda:
    16 april 2022
    Wij wensen jullie ook weer een fantastische reis toe. Geniet ervan. Groetnis ut Ferwalde
  14. Hanneke Steensma:
    22 april 2022
    Morgen is het zo ver: heb een fijne reis samen!