Reisdag naar Cambodja

17 augustus 2018 - Phnom Penh, Cambodja

Vandaag een lange reisdag naar Cambodja op het programma. Om 7.50 uur stond de bus klaar om ons naar het verzamelpunt te brengen. In een soort travelagent kantoortje werden wij gestald. Hier werden wij 8.30 opgehaald, een bus met een wc dat was wel handig. Na 2 en half kwamen we bij de grens aan. Onze gids had onze visa al zover klaar gemaakt dus dan hoopten we dat de overgang naar de grens snel zal verlopen. Helaas konden 2 reisgenoten hun uitreisvisum niet vinden dat gaf enige vertraging. Na een snel afscheid van Harry weer in de bus met onze nieuwe Cambodjaanse gids Sang. Pas om 17.15 uur werden we uit de bus gezet waar de tuk tuk klaar stonden voor het vervoer naar ons hotel. Weer erg hectisch.  Helaas werd Folkert zijn telefoon gestolen ,dus dat wordt morgen aangifte doen. Dat is even flink balen natuurlijk! We nemen nu maar de iPad mee voor de verhalen en foto’s. Nu even lekker eten bij een Cambodjaans restaurant, voor elk wat wils op de menukaart. We zijn allemaal erg vermoeid, we moeten morgen weer vroeg op.

1. Gerrit:
    17 augustus 2018
    Tja dat is ff minder. Het blijft dus altijd en overal oppassen.

Goede reis verder
  2. Ferdi en Janny:
    17 augustus 2018
    Beste reisgenoten, wat een vervelende eerste ervaring met Cambodja. Wij zitten inmiddels in Siem Reap. Bereid je voor morgen maar voor op een indrukwekkende dag.

Groetjes van Ferdi en Janny
  3. Herman & anja:
    17 augustus 2018
    Dat is niet zo leuk als je wordt bestolen
    Fijn verblijf verder deze week
    We volgen jullie
    Gr Herman & anja
  4. Janny:
    18 augustus 2018
    Dus we kinne efkes net appe mei Folkert no...? Hasto de telefoan ek mei Ingrid...? No earst mar wer in protte wille dêr. Genietsje fan jim reis en belevenissen. Groetnis Janny