Reisdag van Siem Reap naar Singapore en door naar Amsterdam

22 augustus 2018 - Angkor Wat, Cambodja

Voor vandaag hadden we niets op het programma staan. Gisteravond nog wel gekeken naar de verschillende mogelijkheden maar we hebben deze reis al zo ontzettend veel gedaan dat we nu kozen voor rustig opstaan, ontbijten en met René & Rian lekker bakkie doen in de pubstreet. Daar had Rian nog slaappillen gekocht voor de lange terugreis. Mochten we ze nodig hebben dan kan dat want met een doosje van 60 stuks is er genoeg voor iedereen.

Als we terug zijn in Workum sluit ik ons blog voor deze geweldige reis af. Omdat we geen idee hebben wie en hoeveel ons deze reis hebben gevolgd via ons blog, zouden we het erg leuk vinden en op prijs stellen dat een ieder die ons heeft gevolgd een (kort) berichtje achterlaat zodat we weten wie en wat je er van vond 🤗
Nu gaan we ons opmaken voor de lange terugreis ✈🛫🛬

1. Herman & anja:
    22 augustus 2018
    Goedemorgen fijn dat jullie het mooi ervaren hebben de reis wij hebben jullie gevolgd met reis en goede en fijne terug reis gr Herman anja
  2. Cor Wijker:
    22 augustus 2018
    Goede terugreis gewenst! Uiteraard de blog gevolgd. Vietnam was herkenbaar. Cambodja nieuw maar zag er ook bijzonder uit. Tot snel. X
  3. Tina:
    22 augustus 2018
    Goedemorgen, goede reis terug :)
    Fijn om jullie blog te lezen en jullie foto’s te bekijken.
    Groetjes uit Bolsward
  4. Henriette Schouten:
    22 augustus 2018
    Met plezier gelezen en meebeleefd als reisgenoot in de groep. Ik ga thuis op zoek naar jullie vorige avonturen! Liefs!
  5. Tiny van der Wal:
    22 augustus 2018
    Enorm genoten van jullie reisverslag en de mooie foto,s. Hopelijk een heel goede
    terugreis naar Workum.

Groeten Tiny
  6. Metty Graafsma:
    22 augustus 2018
    Uiteraard heb ik jullie blog gevolgd. Het was een plezier deze reis weer voor jullie te mogen verzorgen.
    "van alle boeken in de wereld, staan de mooiste verhalen staan tussen de bladzijden van je paspoort..."
    Welkom Thuis ! Metty Graafsma, Face2Face Travel
  7. Jan en Jelleke:
    22 augustus 2018
    It wie wer hiel leuk om jim moaie ferhalen te lêzen!
    En no mar lekker neigeniete😉
  8. J.H. Dijkstra:
    22 augustus 2018
    Wij hebben al jullie reisverhalen, belevenissen graag gevolgd met veel plezier, jullie hebben veel beleefd en ervaren, bij jullie thuiskomst zullen we daar vast wel even over na kletsen, uiteraard wensen wij jullie nu een goede reis en een " WOLKOM THÛS
  9. Hanneke Steensma-de Boer:
    22 augustus 2018
    Wat vond ik het leuk om jullie blog te lezen. De laatste week iets minder fanatiek, maar daar zijn de Reuzen en Maarten van der Weijden debet aan.
    Goede reis terug!
  10. Ellen&Lia:
    Hoi Ingrid&Folkert,

We hebben jullie mooi geschreven reisavonturen met plezier gelezen; goede terugreis gewenst!

Hartelijke groet vanuit zonnig Italië!!

Lia&Ellen
  11. Monique Wijker-Schilt:
    22 augustus 2018
    Prachtige verhalen en een indrukwekkende reis. Veilige terugreis
    X Monique
  12. Dirk en fimmy:
    22 augustus 2018
    Jullie uiteraard gevolgt prachtige verhalen en schitterende foto's goede reis terug liefs Dirk en fimmy
  13. Ik:
    22 augustus 2018
    Met veel plezier hebben wij jullie verhalen gelezen, foto's voorbij zien komen en daarmee jullie reis gevolgd. Een belevenis van jullie samen en die met ons gedeeld. Mooi om op terug te zien.
    Petra en Bauke
  14. Janny:
    23 augustus 2018
    No goeie, fansels haw ik ek jim ferhalen en foto's fol ynteresse eltse dei besjoen. As der in blog wat letter trochkaam sei ik hjir 'ooh ik haw noch gjin mail fan F&I sjoen hjoed'...😘 oant gauw! Leaf J
  15. Ferdi en Janny:
    23 augustus 2018
    Goede thuisreis toegewenst. Leuke om jullie reisverslag te lezen. Veel was voor ons herkenbaar. Maar voor een aantal dingen moeten we nog een keer terug naar Vietnam!
  16. Gerrit:
    23 augustus 2018
    Mooie ervaringen en mooie belevenisse . Bedankt voor de verhalen, groet Gerrit K.
  17. Ineke:
    7 september 2018
    Wat weer een belevenis. Mooie foto's en verhalen.
    Ik heb weer genoten.
    Ik herkende de nodige dingen die Nynke en Rob vorig jaar ook hebben bezocht en gedaan.