Weer thuis in Workum

25 augustus 2018 - Workum, Nederland

Op deze kille en winderige zaterdag sluiten we onze fantastische reis naar Vietnam en Cambodja af met het schrijven van ons laatste verhaal voor ons blog.

Als je alle verhalen naleest en alle foto's bekijkt dan kun je niet anders zeggen dan dat we in 3 weken tijd ontzettend veel hebben meegemaakt. Begon het bij het prachtige Ha Long Bay in Noord Vietnam en eindigde het bij het grote tempelcomplex van Angkor Wat in Cambodje. En daar tussen in zoveel indrukken opgedaan, echt ongelofelijk. En voor het eerst een groepsreis is ons zeer goed bevallen. Robin had nog gezegd dat "heit & mem op in bejaardenreis geane" maar dit had je in je eentje nooit kunnen organiseren en bekijken . Het zal vast en zeker niet de laatste verre reis zijn die wij maken. Mochten we weer plannen hebben dan gaan we onze belevenissen misschien wel weer delen via ons blog. En misschien is dat verslag en die reis wel heel dichtbij: van half september tot eind oktober gaan wij voor 5 weken op reis door Europa met een camper. Ingrid en ik hebben beide verlof gespaard en nemen dat nu op. Wellicht dat jullie via keuning.reislogger.nl onze reisverhalen kunnen lezen maar dan horen jullie dat van ons.

We hebben de foto's en verhalen met veel plezier gemaakt. Nog steeds stellen we het op prijs dat als je ons gevolgd hebt een korte reactie of alleen je naam op ons blog achter wilt laten...vinden we leuk!!

Vriendelijke groeten vanuit Workum,

Ingrid & Folkert

1. Henriette Schouten:
    25 augustus 2018
    Bedankt voor de gezelligheid! Ik heb jullie blog met plezier gelezen en hou me aanbevolen voor meer reisverhalen😊
  2. J.H. Dijkstra:
    25 augustus 2018
    Wens jullie alvast een prachtige 5 weken met de camper, ja en ook dan hopen we weer mooie verhalen te lezen.
  3. Janny:
    Wolkom thús!!!
  4. Hetty:
    26 augustus 2018
    Super dat jullie het zo leuk hebben gehad. Een hele enerverende reis.
    Prachtige foto's
  5. Rian Hoezen:
    28 augustus 2018
    Heb met plezier jullie log nogmaals gelezen en de foto´s bekeken.
    Was een erg mooie reis. Bedankt
    Groetjes René en Rian
  6. Janet van Daalen:
    3 september 2018
    Mooi reisverslag hoor! I.v.m. mijn eigen vakantie heb ik vandaag pas jullie blog gelezen van de laatste week. Op naar het volgende avontuur! groetjes Janet
  7. Jaap:
    9 september 2018
    Hey Folkert & Ingrid, ik bin de hiele reis in een kear trochwest.
    Ik moat sizze, yndrukwekkend, moai en nijskjirrich.