Zeeland

17 juli 2015 - Domburg, Nederland

Vrijdagmorgen om een uur of 11 op weg naar Domburg. Het was weer een erg warme dag, nadat we een plekje hadden uitgezocht op 'De hof van Domburg' hebben we meteen de fietsen gepakt om de omgeving te verkennen. het strand lokte ook wel, maar we werden gezandstraald, het waaide stevig. we hadden even contact met Marije en we stelden voor om een nachtje langs te komen. Dit leek ook hun een goed plan. Vrijdagsavonds hebben we mosselen gegeten en voor Folkert een Chocoholic na. het werd 's avond wel frisser.

Zaterdagmorgen 18 juli weer op de fiets een knooppunten tochtje uitgezet om naar Veere te gaan. Hier waren leuke evenementen georganiseerd, heerlijk zalm en vissspies aan een kraampje gegeten. Door de duinen en bossen weer richting Domburg. Onderweg weer even het strand bezocht.  We wilden om 17.00uur weer bij de camping zijn omdat  Marije en Andries met hun camper in aantocht waren. Zij konden op een afgeschermd stuk parkeerplaats staan voor een overnachting.'S avond lekker met ons vieren naar de Mexicaan uit eten.