Zondag 28 april 2024, start van onze reis naar Costa Rica

28 april 2024 - Hoofddorp, Nederland

Met een lekker ochtend zonnetje is het lekker wakker worden vandaag. Na een bakkie & een broodje ei gaan we beide nog enkele huishoudelijke klusjes doen. Komt er over 3 weken net weer even wat fijner in.

Na  een ‘left over middag maaltijd’ thuis, zijn we rond 13.00 uur richting Noord-Holland gereden. Hier en daar nog mooie tulpenbollenvelden in volle bloei zien staan. Met een tussenstop bij  de spottersplaats van de polderbaan zijn we doorgereden naar onze 1e slaapplek bij Van der Valk Schiphol. En omdat we best wel trek hadden meteen maar aanschuiven voor een bakkie met een gebakje. Na een uurtje relaxen op een prachtige kamer, gaan we een kijkje nemen bij het bekende restaurant over de weg  voor een klein hapje. Nou komen we niet vaak bij de Burger King…en dat blijft denk ik ook zo.

Folkert wilde ‘s avonds het zwembad proberen en de infra rood sauna en dat was prima geregeld.

De reislogger was even ‘ uit de lucht’ wegens storing denken wij, daarom de blog even iets later geplaatst dan gepland.

Morgen staat de shuttlebus om 7.20 uur voor ons klaar, dus voor nu welterusten.

1. Henriette Schouten:
    29 april 2024
    Heel veel plezier gewenst! En een voorspoedige vlucht en reis natuurlijk! Ben benieuwd naar jullie avontuur in Costa Rica, geniet!✈️🌎
  2. Herman anja:
    Goedemorgen
    Wij wensen jullie een fijne vakantie toe
    In Costa Rica en goede vlucht
    🖐️
  3. Cor:
    29 april 2024
    Goede reis en benieuwd naar jullie ervaringen.
  4. Minke Dijkstra-Bos.:
    29 april 2024
    Goedemorgen, Gefeliciteerd Ingrid met de verjaardag van je broerCor.wens jullie een onvergetelijke mooie vakantie. Goede reis en verblijf lekker genieten.
  5. Janny:
    29 april 2024
    Jaaaaaa de tulpenbollen velden hebben wij gisteren ook weer mogen aanschouwen, prachtig! Maar nu gaan jullie buiten ons mooie Nederland genieten van een andere omgeving. Kom maar op met mooie verhalen en foto's. We zijn uiteraard benieuwd! Leafs Janny
  6. Gerrit:
    29 april 2024
    Prettige vakantie en het genieten kan beginnen. Ik ben benieuwd naar de verhalen en foto's.

Jouw reactie