Onze laatste camping...

18 mei 2022 - Den Ham, Nederland

Wel een beetje een raar idee, vandaag op weg naar onze laatste camping. Wat zijn die 4 weken omgevlogen zegšŸ˜§. Het ging net zo lekker zullen we maar zeggen.

Nou ja, we laten ons het ontbijtjeĀ met uitzicht op de enorme binnenvaartschepen beslist niet minder smaken en nemen er alle tijd voor.

Rond half elf zetten we ons huisje op wielen weer in beweging en rijden 120 km door naar een camping vlakbij Den Ham, Overijssel. Prachtige omgeving om te vertoeven en rond te fietsen. Maar blinder, het is vet warm geworden, en in de bosrijke omgeving van Twente waait het niet echt door en dat is te merken. Het energielevel zakt snel terug naarmate de temperatuur toeneemt. De route maar een beetje inkorten, komen we nog uit op bijna 40 km.Ā

Een andere reden om onze laatste stop in deze schitterende hoek van Nederland te plannen was dat hier een neef van Folkert woont. Ā Johan & Alice hadden onsĀ uitgenodigd om bij hen te eten, Indonesisch stond er op het menuĀ en maken er een hele gezellige avond van. Leuk om familie verhalen uit te wisselen met elkaar. Tegen 22.00Ā uur fietsen we in het donker terug naar de camping. Voor de neutrale lezer klinkt het misschien als een dag zonder echte hoogtepuntjes, wat terug te zien is in het beperkt aantal foto's. Toch is de beleving voor ons net even anders...het was een bijzondere dag!Ā

Fotoā€™s

1. Janny:
    19 mei 2022
    Nou die 4 weken zijn inderdaad voorbij gevlogen hĆØ...het lijkt alsof jullie nog maar net vertrokken zijn. Nu komen jullie alweer terug naar Workum en maken wij ons op voor een weekje Esonstad. We hearre letter jim ferhalen noch graach real life! Leafs J
  2. Gerrit Eijzenga:
    No, Folkert en Ingrid,

Jimme bin wer thus.
    Lokkich mar, hjir is it ik moai en it moaie waar ik noch meinommen.
    Jimme kinne werom sjen op een prachtige ferkansje.
    Ik ha een oantal ferhalen ' meibelibbe' en it wie prachtig.

No oant sjen op 4 juni.

Groetnis fanƻt Minnertsgea.
  3. Johan&Alice:
    19 mei 2022
    Wij vinden het bijzonder en gezellig om jullie weer te ontmoeten! Zeker voor herhaling vatbaar!

Groeten uit Den Ham
    Johan en Alice