Bijna alles ingepakt…klaar voor vertrek

22 april 2022 - Workum, Nederland

In zo’n laatste week voor vertrek, moet er altijd nog veel gebeuren. Op het werk probeer je zo goed mogelijk je werk achter te laten. Voor Ingrid kwam daar nog een extra hindernis bij, want afgelopen donderdag was zij voor het laatst op haar kantoor in Sneek, omdat deze begin mei de deuren sluit. Dus ook daar bezig met opruimen, afsluiten, nog even uit eten met collega’s. Extra leuk was de laatste dag doordat er nog  (oud )collega’s op bezoek kwamen en zeker ook om Ingrid even gedag te zeggen. Donderdagavond had ik voor het laatst mijn sportploegje in Wommels met uiteraard een uiterst gezellige nazit….

En dan is het vrijdag, de 1e dag van ons verlof: Ingrid 4 maanden en ik 5 weken!!
Een heel prettig vooruitzicht waar we volop van gaan genieten.
Spullen klaarzetten, wasjes draaien, gras maaien en huis ‘proper’ achterlaten natuurlijk.                    ‘s Middags om 14.00 uur hebben we de camper opgehaald bij verhuurbedrijf ‘Noorderzon’ in Wolvega. De uitleg van hoe alles werkt in een camper ging heel eigentijds: we werden op een paar campingstoeltjes gezet met een kop koffie en een tablet met instructiefilmpje, super handig!
En dan de eerste kilometers maken naar Workum, echt geweldig rijden, wat een mooie camper zeg. We konden voor huis parkeren en de spullen inladen. Er is echt heel veel ruimte in de camper maar ook in de zgn garage.
Eind van de middag zijn de kinderen en Ingrid haar moeder langs geweest. We hebben heerlijk lasagna gegeten, klaar gemaakt door Marije. En natuurlijk was het de jongste telg van de familie Keuning die alle aandacht trok. Zal wel even onwennig zijn hoor, 4 weken zonder ons kleine mannetje Brent. Lang leve video bellen zullen we maar zeggen…

Nu nog even dit verhaaltje maken, een drankje drinken op de vakantie en dan morgen op pad naar Wassenaar in de buurt, op naar het vrije leven en avonturen beleven.

1. Herman & anja:
    23 april 2022
    Fijne trip samen en met veel mooie momenten tijdens jullie reis.
    Groet herman & anja
  2. Minke Dijkstra-Bos:
    23 april 2022
    Goedemorgen, het begint goed de zon schijnt ik wens jullie een fijne vakantie en een goede reis lekker genieten. Lieve groet M.