Van Duitsland weer terug naar Nederland

22 oktober 2018 - Overdinkel, Nederland

De stadscamping in Köln was een prima overnachtingsplaats al moeten we eerlijk zeggen dat de grote 6 baansweg over de Rijn niet echt voor een stil begin van de dag zorgde. Een constant geluid van verkeer is niet echt iets wat we gaan missen. We rijden vlotjes Köln uit en na een uurtje staat Arnheim op de borden. Wij hebben voor vandaag een etappe van 250 kilometer op de planning staan die eindigt bij mijn collega Harm. Samen met Mieke hebben ze een mooi chalet In Winterswijk. De ontvangst is hartelijk en de lunch is heerlijk. Ook het weer is aangenaam en dus maken we een fijne wandeling om het Hilgelomeer en genieten van alweer een najaarszonnetje. Na een kop koffie en gebak op hun nieuwe terras nemen we afscheid en gaan richting Overdinkel waar onze laatste camping is gepland. Onderweg nog even naar Appie Hein voor het avondeten en rond half zes zetten we camper stil op minicamping 'Schop'n Boer' in de achterhoek. Boer Jan kwam even kennismaken en nodigde ons uit voor een kopje koffie om 11 uur. We houden even een slag om de arm of we hier gebruik van gaan maken. Morgen de laatste etappe van 200 km naar Workum. Home sweet Home.

1. J.H. Dijkstra:
    22 oktober 2018
    Wolkom Thûs !!!
  2. Jan en Jelleke:
    23 oktober 2018
    Goh, en dan sit it der al wer op!! Wat ha jim it troffen siz, meast prachtich waar! En wat in moaie foto's! We ha wer moai meigenietsje kinnen, hartstikke leuk. No kinne jim thús neigenietsje!
  3. Janny:
    Jim hawwe de hjerst foar ús ophelle? Wolkom thús F&I
  4. Herman & anja:
    Welkom thuis
    Hebben genoten van jullie verhalen en foto s
    Herman & anja
  5. Hanny ten Berge:
    23 oktober 2018
    Nog een goede reis, en bedankt voor het delen van al die mooie foto’s en verhalen👍🏻
  6. Gerrit:
    23 oktober 2018
    Wat gaat het toch weer snel. Welkom thuis
  7. Dirk en fimmy:
    24 oktober 2018
    Fijn dat jullie weer thuis zijn