Uitgereisd?

26 oktober 2018 - Overdinkel, Nederland

Inmiddels zijn we weer een paar dagen thuis op ons eigen vertrouwde plekje op de Merk en beginnen we langzaam te wennen aan de ruimte die we om ons heen hebben. Na 5 weken 'tiny house' waarin alles op reikafstand aanwezig was, is dat ook best wel weer prettig. Het is ook fijn dat je weer gewoon je eigen toilet hebt en dat je kunt douchen zonder eerst euro's in een automaat buiten de douchecabine te gooien waarna je maximaal 3 minuten kunt douchen. Na 4329 km, 7 landen en 23 campings kunnen we ook deze ervaring in ons geheugen toevoegen als een schitterende herinnering.

Hiermee sluiten we (voorlopig) een periode van reizen af. Vorig jaar begon onze reislust met een prachtige reis naar Nieuw Zeeland, Singapore en Bali. En dit jaar een rondreis door Vietnam & Cambodja en 5 weken met de camper rondzwerven door Europa. Ja het is inderdaad een voorrecht dat je dit met z'n tweeën kunt en mag doen.

We geven het reis-estafette-stokje nu eerst door aan Marije. Zij gaat 13 november samen met een vriendin beginnen aan een avontuur van 8 maanden waarbij ze eerst naar Australië gaan en later doorreizen naar Azië. En ook Robin stapt, na zijn reis door Australië en Thailand van 3 jaar geleden, weer in het vliegtuig om nieuwe ervaringen op te doen. Op 15 januari vliegt hij eerst naar New Delhi, India. Daarna staan nog Indonesië, Vietnam en Laos. Als laatste staat Thailand op het programma waar Fenna als reisgenoot aan zal sluiten.

En wij? Wij blijven eerst thuis in Workum want ook daar is het leven best goed.

Freonlike groetnis,

Ingrid & Folkert

1. Janny:
    26 oktober 2018
    Dan wachten we nu de verhalen van Marije en Robin af. Ook zij gaan vast en zeker genoeg beleven en zien buiten de grenzen van Fryslân ;-) en wij gaan uiteraard intussen jullie verhalen graag live horen en zien via de foto's. Oant gauw!
  2. Irma & Bram:
    31 oktober 2018
    Hallo Ingrid en Folkert
    Wat leuk om jullie camperavontuur terug te lezen. En wat een prachtige foto's! Leuk dat jullie ook van deze reis zo hebben genoten! We zijn heel benieuwd waar de volgende reis naar toe gaat.
    Groetjes Bram & Irma