Tranquilo Sámara Beach

15 mei 2024 - Sámara, Costa Rica

En dan ben je ‘zomaar in eens’ op één van de laatste dagen van deze lang gekoesterde reis aangekomen. Wat is dat dan weer om gevlogen zeg, maar wat hebben we veel gezien en gedaan.

We hebben vandaag wel echt nog genoten van een dagje relaxen aan de beach. Zo was deze reis nl ook uitgestippeld.

Eerst zijn we een klein uurtje gaan wandelen op blote voeten langs het strand, waar het inmiddels vloed was. Het keuzemenu van het ontbijt onder de palmbomen was snel uitgezocht en met uitzicht op de golven van de oceaan, wat wil je nog meer. Later die dag hebben we nog zo’n stuk gelopen maar dan bij eb. Er is dan veel meer te zien en te vinden, veel leuker eigenlijk.

De rest vd dag tranquilo. Op de zonnebedden was het prima uit te houden met de welbekende boekjes. Wel op tijd smeren want het gaat hier heel snel…bleek later op de dag. Wel vergeten om de rug in te smeren. ‘Even’ het water in om af te koelen en wat met de golven mee te zwemmen (bodysurfen) betekend vrij spel voor de zon om op je rug te branden…dus.

Zo kwam er een einde aan 2 dagen strand. Dat is ons eigenlijk prima bevallen, ook al dachten we daar bij aankomst eerst wel anders over.

Vanavond is het koffer weer inpakken. Morgen na het ontbijt richting de hoofdstad San José, een rit van ongeveer 5 uur.

1. Janny:
    15 mei 2024
    Dat is idd voorbij gevlogen zeg! Goede terugreis gewenst en alfêst welkom thús!
  2. Cor:
    15 mei 2024
    Weer mooie herinneringen gemaakt. Goede reis naar huis!
  3. Gerrit:
    15 mei 2024
    Nu alweer klaar? Volgende keer maar het dubbele aantal weken? Goede terugreis alvast.
  4. Jan en Jelleke:
    15 mei 2024
    Ik lêz no ff jim ferhalen fan de ôfrûne wike! (Wy wiene mei ús bêrn en pake-en beppesizzers nei Eastenryk!)
    Mar wat in prachtige reis ha jim hân en sokke moaie foto's makke. Jimme ha echt herinneringen makke! En no wer nei hús, ek wer hearlik no?! En it is hjir simmer, dus jim falle mei de noas yn é bûter! Goeie reis!
  5. Johan en Alice:
    15 mei 2024
    Prachtige verhalen, het was fantastisch om zo met jullie “ mee te mogen reizen”.
    Een goede terugreis en tot gauw!
    Liefs Johan en Alice
  6. Minke Dijkstra-Bos:
    15 mei 2024
    Wat een mooie afsluiting, wens jullie een fijne gezellige reis,tot ziens.groetjes van Brent. 😍
  7. Akkelies:
    15 mei 2024
    Wat een prachtige reis hawwe jimme makke! 🤩
    Mooie herinneringen!
    En wat leuk dat ik it mei “beleve!” koe.
    Een goeie reis nei hûs tawinske.✈️
    En tot snel in it swimbad Folkert. 🏊🏊‍♀️

Jouw reactie