Een reisdag: van Appelscha naar Lahnstein

21 september 2018 - Lahnstein, Duitsland

Ondanks dat we gisteren al voor 10 uur in bed lagen, de buitenlucht maakt je kennelijk sneller moe, waren we pas om 8 uur wakker! Slapen in de camper bevalt goed. Het plan is om vandaag richting Koblenz te rijden. Na het ontbijt volgt een vast patroon: alles inpakken (zit alles goed dicht & vast tijdens het rijden), electriciteits kabel afkoppelen, stoelen en tafeltje onderin de camper, afval lozen en water tanken. Om 10 uur rijden we van camperplaats Appelscha. Na 3 uren rijden stoppen we in Duitsland op een parkeerplaats voor een noodlesoepje. Daarna weer door, het is overal superdruk op de weg. Rond 4 uur en 500km verder stoppen we in de door Ingrid geprogrammeerde camperplaats...VOL! En 10km verderop ook VOL. Nog weer even verder dan misschien? Jaaa, plaats zat maar heel erg saai met uitzicht op....een Kerncentrale!!
Dan toch maar door naar een camping. Is wat duurder maar waar we staan is wel heel fraai zeg. Het is camping Lahnstein, waar we 20 jaar geleden nog met Marije & Robin hebben gestaan. Niet zoveel zin in eten koken, ook al hadden we alles net aan boord gehaald. Op 20 meter vd camper is een Duits/Bulgaars restaurant waar we heerlijk hebben gegeten. We gaan nu lekker een bakkie doen en een spelletje rummikub.