Weer thuis

23 oktober 2018 - Overdinkel, Nederland

Ook deze laatste ochtend van onze reis waren we na 8en wakker. We hebben de uitslaapmodus op onze manier flink te pakken. Dat wordt nog wat wanneer we volgende week weer aan de bak moeten...of mogen? Nou ja, eerst voor de laatste keer dan maar ons ochtendpatroon: ontbijt met een eitje en een lekker bakkie, afwassen, chemisch toilet legen en afvalwater lozen.
Boer Jan, eigenaar van deze mooi aangelegde camperplaats, had gisteren aangegeven dat er om 11 uur eventueel koffie is. We hebben eigenlijk wel zin in bakkie en zitten rond 11 uur aan de grote tafel in de verwarmde gezellig te praten met andere gasten/wereldreizigers. De Noordkaap en Finland zijn populair als bestemming.
Wij stappen rond 12 uur in de camper en rijden naar Workum. Want dat is het mooie van vakantie...thuis komen!! Wat minder leuk is maar wat er wel bij hoort is natuurlijk het opruimen. Dan kom je erachter dat er best veel in zo'n camper past, tjonge, jonge.
De wasmachine maakt z'n 1e toeren en de camper is schoon. Morgen brengen we deze terug en is ons camperverhaal een mooie herinnering.

Komende week sluiten we onze reis af met onze laatste bijdrage op ons blog....

1. Ellen&Lia:
    23 oktober 2018
    Welkom thuis!
  2. Janny:
    24 oktober 2018
    Ja...past best veel in zo'n camper hè...fijn te weten dat jullie weer veilig hier zijn nu...tot gauw...!! Leafs J
  3. Hanneke Steensma:
    24 oktober 2018
    Genoten van jullie prachtige verslagen. Binnenkort maar eens een afspraak maken om de mondelinge versie te horen.
    Groetjes, Evert en Hanneke
  4. Arie Dekker:
    24 oktober 2018
    Eerst Azië en daarna nog even afkicken in Europa. Dat wordt, zoals jullie zelf al aangeven, wel even wennen. En nu alle ervaringen maar zolang mogelijk proberen vast te houden.