3e dag Riva del Garda

2 oktober 2018 - Arco, Italië

Vanmorgen om 8.00 uur stond meteen de zon weer hoog aan de hemel, dus het ontbijt kan weer buiten opgegeten worden. We hebben toch nog maar een nachtje bijgeboekt op camping Brione, omdat we een mooie fietsroute hadden gevonden naar een klein plaatsje Arco. Het lunchpakketje, water en 2 appels in de fietstas en op pad....Deze route ging langs een rivier dus mooi vlak. Het was een oud kasteeldorpje met leuke winkeltjes, maar helaas gingen alle winkels dicht vanaf 12.30 tot 15.00 uur. Omdat het een heen en weer route was zijn we weer omgekeerd naar Riva del Garda. Een tocht van 30 km, was prima te doen. We zijn eerst naar de camping terug gereden  om lekker in strandkleding bij de camper te lezen, later op de middag stak er weer een koele wind op. Dus weer op de fiets de rest van de route gereden en het oude centrum nu bij daglicht bekeken. Folkert wilde voor het avondeten nog een ronde hardlopen langs het Garda meer, zodat we 19.00 uur aan de diner a la camper konden aanschuiven. Deze avond kip tandori met salade. We gaan morgen weer op pad richting Sirimione, wellicht blijven we daar een nachtje en gaan we beslissen welke richting we opgaan links of rechts van de Europese kaart. Eerst maar eens op internet sneupen naar de weersverwachtingen in Europa, misschien kan dat onze keuze beïnvloeden.

1. Hanneke Steensma:
    3 oktober 2018
    Ik vind het zo leuk om te lezen dat jullie zwerven. Geen duidelijk reisdoel, maar iedere keer opnieuw bedenken waar de reis naar toe zal gaan. Ik ben benieuwd wat jullie nu gaan kiezen.
  2. Janny:
    3 oktober 2018
    Wederom plaatjes waar ik op afstand elders in Europa ook blij van kan worden ;-)