Ingrid haar verjaardag aan het Gardameer

1 oktober 2018 - Riva del Garda, Italië

Vandaag natuurlijk een hele speciale dag. Het is Ingrid haar 51ste verjaardag en dat vieren we voor de verandering eens niet in Workum maar in Riva del Garda. Het weer is wel typisch Nederlands: bewolkt en langdurig regen. Maakt niet uit, eerst maar lekker ontbijtje dan en kadootjes uitpakken die we meegekregen hebben van Jetse & Minke. Daarna is het gelukkig droog en kunnen we een mooie wandeling langs het meer maken naar een ander plaatsje. En de natuur is hier nog steeds prachtig en laat zich zelfs met dit bewolkte weer nog goed fotograferen. Als we bijna bij de camping zijn begint het te regenen en dat blijft het tot de avond doen. Onderweg scoren we nog wel even ons favo gerecht sushi dat we als take away meenemen naar de camper. Stiekem hadden we ook al een beetje rekening gehouden/gehoopt op een regenachtige middag want dan kunnen we monopoly spelen en dan fansels wol de Fryske edysje 😁. Na 2 uren kopen, betalen en huisjes bouwen even een koffie break met kleine verjaardagsgebakjes. Het duurde bijna 3 uren voordat de financieel specialist failliet verklaard werd en zich gewonnen moest geven aan de fanatieke tegenspeler😜. En dat kwam prachtig uit want het was tegen 6en dat het weer droog werd. Konden we het stadje in om in het land van de pizza's een restaurantjes op te zoeken en ons te goed doen aan alweer een favo gerecht van ons. Daarna nog een wandeling gemaakt naar het centrum van deze stad. Zag er bij avond mooi uit. Morgen bij daglicht maar weer eens kijken want dan is het de bedoeling om eens fietstochten te maken langs het Gardameer.
Voor nu namens Ingrid allemaal bedankt voor de felicitaties....het feesie komt misschien nog wel 🍹

1. Janny:
    2 oktober 2018
    Héérlijke cadeautjes van Jetse en Minke zie ik wel! Geniet ook daar maar van tijdens deze reis! Leafs Janny xx
  2. Janet van Daalen:
    2 oktober 2018
    Nog van harte gefeliciteerd Ingrid! (better let as net!) en nog heel veel plezier op jullie Europese tournee! geniet ervan!!
  3. Gerrit:
    4 oktober 2018
    Hoi samen en voor Ingrid: Van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag.