Laatste dagje aan het Gardameer

4 oktober 2018 - Rivoltella, Italië

Bijna niet voor te stellen dat het zonnetje je 's morgens wakker maakt en je eerst rustig koffie kunt zetten om daarna pas te bedenken wat je die dag eens zult gaan doen...heerlijk ☀Het was zulk schitterend weer dat we lekker buiten in het zonnetje konden lezen. Ondertussen toch ook maar even een wasje draaien en daarna 'knijperen'. Droogt lekker snel maar de handdoeken zijn wel wat minder zacht. Rond het middaguur is het zo warm dat Ingrid de schaduw even opzoekt, terwijl ik voor de 2e keer in het koude zwembadje spring om wat af te koelen. Na een broodje knakworst bij de camper tussen de middag hebben we de fietsen gepakt en hebben we geprobeerd zoveel mogelijk langs het Gardameer te fietsen maar dat is lang niet overal mogelijk. In het plaatsje Peschiera del Garda wat rondwandelen en winkeltjes kijken en een heerlijk Italiaans ijsje kopen en daarna teruggefietst. Het is nog steeds prachtig weer als we weer op de camping zijn en dus kan de borrel met een happie nog buiten maar als we tegen 7 uur willen gaan eten moet dat toch echt binnen want als de zon weg is wordt het ook hier rond deze tijd van het jaar gevoelig kouder.
Na de afwas en een heerlijke douche gaan we op internet eens kijken waar we morgen naar toe willen. We verlaten hoe dan ook deze prachtige plek aan het Gardameer.

1. J.H. Dijkstra:
    4 oktober 2018
    prachtige foto's, nog vele mooie dagen gewenst !!!!!!!!!!!!!!!
  2. Dirk en fimmy:
    5 oktober 2018
    Geweldigverslag met fotos geniet maar lekker Dirk en fimmy