Workum - Leeuwarden

19 september 2018 - Appelscha, Nederland

Vanochtend 'nog even' de laatste spullen inladen. Het is net als met een verhuizing, dan heb je toch nog meer spullen dan gedacht. Na het middag eerst nog even bij Ingrid haar ouders langs: "alweer zo lang weg, maar ach, het is ook zo voorbij" zei Jetse 😁. Toen koers naar onze 1e overnachtingsplaats. Dat zal zijn in Leeuwarden omdat we vanavond naar het het WTC Expo gaan waar 'De Stormruiter' zal worden opgevoerd. We staan vannacht op een functionele en niet al de gezellige camperplaats bij een jachthaven. Zelf inchecken door een enveloppe met het geldbedrag in de veelzeggende 'good trust box ' te deponeren. Na een broodje gaan we op de fiets eerst naar ùs Marije. Die werkt bij de Shell Leeuwarden. Daar konden we mooi ff een bakkie doen en toen afscheid nemen 😢. Na 10 min doorfietsen komen we aan bij het WTC.Daar is het superdruk met auto's, maar wij kunnen op de fiets overal tussendoor. De voorstelling duurde 3 uur maar was zeer de moeite waard. Het verhaal van 'Der schimmelreiter' werd door de medewerking van meer dan 100 paarden en dito aantal spelers prachtig uitgevoerd, echt WAUW!! Na afloop kwamen we tante Ina samen met nichtjes Pietie en Ineke (over uit Nicaragua) nog tegen, leuk. Daarna midden in de nacht op de fiets weer 10 km terug. In de camper nog even een afzakkertje en daarna voor het eerst deze reis slapen in de camper Good Night 💤🌙
😊 Sweet Dream
🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠