Dagje dierentuin

20 september 2018 - Appelscha, Nederland

Vannacht goed geslapen in de camper, we werden om 8 uur wakker. Vanmorgen zijn we eerst nog even langs de ANWB gereden. De bekende gele hesjes en gevarendriehoek gekocht. Meteen ook even wat wegenkaarten meegenomen altijd handig voor het overzicht. Bij de Jumbo hebben we nog wat kleine boodschapjes gehaald en lekker verse croissants. Om 12.00 uur waren we bij AquaZoo in Leeuwarden. Hiervoor hadden we kaartjes gewonnen bij de bankgiroloterij. Zeker de moeite waard, er waren meer dieren te zien dan in de dierentuin van Emmen. We hebben hier lekker 2 uren gewandeld en toen we net in de camper zaten begon het een spatje te regenen. Vandaag niet helemaal het weer wat er voorspeld was. Ons volgende stopplek voor de nacht is camperplaats Appelscha. Hier kunnen 10 campers staan en wij halen de gemiddelde leeftijd flink naar beneden.( ha,ha) Hier hebben we rustig de hele middag zitten snuffelen op internet naar de volgende bestemmingen in Duitsland. Na een lekkere warme douche ( 0,50 cent per 4 minuten) eerst even eten klaargemaakt. Sla met gebakken aardappelen en hamburger, lekker camping eten! Na de afwas een potje rummikub maar bij het 2e spelletje vielen de ogen bijna dicht 😴 en dus lagen we lekker vroeg in bed

1. J.H. Dijkstra:
    21 september 2018
    Leuk te horen dat een Friese dierentuin meer te bieden heeft dan een Drentse, dus het klopt " FRYSLÂN BOPPE " wens jullie een fijn weekend in Nederland of Duitsland !!!
  2. Wikke:
    21 september 2018
    Leuke plannen. Weet niet of jullie al bepaald hebben waar je in Duitsland naar toe wilt maar denk ook eens aan t Ahrdal. Dichtbij masr een geweldig klein wijngebied. Prachig om te wandelen oa rothweinwandel route. Fietsen kan ook. Nu volop wijnfeesten. Ook allerlei camperplaatsen . Als je wandelt kan je alrijd weer terug met de trein