Naar de Mediterraneo

8 oktober 2018 - Firenze, Italië

Langs een prachtig mooie route door Toscane rijden we vanuit Florence 200 km naar het westen en na vele tunnels en 2 tolwegen komen uit aan de Middellandse zee. Onderweg even boodschappen doen bij een supermarkt, want de koelkast is alweer aardig leeg. Vooral na het bijvullen van de kastjes en de koelkast zorgen dat alles op slot is tijdens het rijden want anders vliegt alles door de camper. Is al een paar keer gebeurd!! Toen we aankwamen bij de ingeprogrammeerde camping hing er een groot hangslot aan het hek, duidelijk gevalletje van andere camping zoeken. En we waren er net één voorbij gereden en die lag nog gunstiger. Maar 50 meter van het strand van de Middellandse zee. Prima plekje voor prima prijsje. Snel de boel aansluiten en op naar het strand: zee, zon en strand, uitstekende ingrediënten om de middag door te komen. We horen de treinen af en toe voorbij rijden, maar is niet storend. We maken 's avonds plannen voor morgen. Hier langs de kust zijn een aantal mooie dorpjes die vallen onder de naam Cinque Terra.

1. Gerrit:
    9 oktober 2018
    Het lijkt wel of jullie een privé strand hebben.
  2. Hanneke Steensma-de Boer:
    9 oktober 2018
    Veel positieve verhalen gehoord over Cinque Terra, maar helaas nog nooit geweest. Weer benieuwd naar jullie ervaringen!