Onze laatste dag op Bali....naar de Spa

8 februari 2017 - Sanur, Indonesië

8.2.2017 Vanmorgen na het ontbijt eerst de koffers ingepakt, altijd weer de vraag of die dicht past. We hebben kunnen regelen dat we om 16.00 uur kunnen uitchecken, dus kunnen we eerst rustig nog naar het strand. Tussen de middag komt er bewolking opzetten en we besluiten terug te gaan naar het hotel. Om 14.00 uur hebben we het plan opgevat om een Balinese massage te laten doen van een uur. Deze Cosmo Spa zat naast ons Hotel, en zag er keurig uit. We begonnen met een voetenbadje beneden in de zaak en moesten toen mee naar boven waar we een duo behandeling kregen. Dit ging er meteen stevig aan toe, hier en daar kraakte het behoorlijk in de botten. Deze masseuses hebben een enorme kracht in de vingers. Na de behandeling was er een kop cappucino. We spraken hier even met de eigenaar, hij was een Amerikaan die geëmigreerd was naar Bali en getrouwd met een Balinese. Hij had deze zaak al 10 jaar en was nog nooit in 'ons hotel' geweest, dus nodigden wij hem even uit om in onze kamer te kijken. Zijn verbazing was groot dat het er zo mooi uitzag. Nadat we gedoucht hadden en alle olie weer van ons af hadden geboend, besluiten we er weer naar de salon next door te gaan nu voor een pedicure en voetzoolreflex therapie, we zitten toch ruim in de tijd. DIt was ook een zeer aparte ervaring, doordat ze met een soort stokje alle drukpinten onder je voet aandrukt. Ondertussen begon het hier weer te regenen, dus dit was een goede beslissing om een relext middagje te hebben zo vlak voor vertrek. Stipt 18.00 uur stond de taxi al te wachten, ideaal dat dit allemaal al geboekt is en bij de reissom inbegrepen. Op het vliegveld was het weer een drukte van belang, ook hier zeer luxe shops waar geen nee te koop was. Hier nemen we nog wat sushi en een stuk pizza want het vliegtuig vertrekt pas 21.30 uur. Het is maar een kort vluchtte van 2 uur en 10 minuten maar de turbulentie was enorm. Toch werd het warm eten meteen uitgedeeld en al hobbelend moest je dit dan opeten. Om ons heen kwamen de spuugzakjes al te voorschijn. Zelf werd ik ook enorm misselijk, dit leek wel een kermisattractie. Om 1.00 uur waren we in het hotel, eerst even een goede nacht maken en morgen Singapore weer in. De weersverwachting morgen 32 graden......

1. Jan en Jelleke:
    9 februari 2017
    In goeie flucht tawinske!
    Noch efen en jim stean wer mei de fuotten yn it kalde Fryslan. Jim binne moai op tiid foar de 11-stêdentocht
    Wat in supermoaie reis ha jim makke! Prachtich dat wy dizze meibelibje mochten.
  2. Janet van Daalen:
    9 februari 2017
    Wat hebben jullie een prachtige reis gemaakt! Een goede terugvlucht en alvast welkom in het koude Nederland!
  3. Metty Graafsma:
    9 februari 2017
    Het was een plezier deze mooie reis voor jullie te mogen verzorgen en heb genoten van de mooie verhalen. Dank hiervoor en alvast een welkom thuis!
  4. Gerrit:
    9 februari 2017
    Mooie afsluiting en een goede terugvlucht. Mocht je nog geen ideeën hebben voor de volgende vakantie, zaterdag en zondag is de fiets- wandelbeurs in Utrecht :-)
  5. Yme en Tineke:
    10 februari 2017
    Tige tank foar it prachtige ferslach! Foar us in protte werkenbaar ek op Bali. Singapore is nij foar us, wol west mar net besjoen. As jim d'r nocht oan ha moatte we mar ris foto's en underfinings utwikselje. In goede reis tawinske en wolkom thus.
    Yme en Tineke