Verveeld nooit....weer heerlijke stranddag Sanur

6 februari 2017 - Sanur, Indonesië

06.02.2017  Lekker vroeg wakker om vandaag te beginnen met een wandeling. Al om 7.15 uur hebben we de gympen aan om op de boulevard een wandeling te maken. De temperatuur is dan al ruim boven de 25 graden. Prachtig om hier de zonsopkomst in het water te zien. Na een uurtje terug in het appartement waar ons ontbijt alweer klaar staat. Vervolgens de strandspullen gepakt om er vandaag een lekkere lange stranddag van te maken. Het was een beetje sluierbewolking en dat was maar goed ook want het was inmiddels al tot boven de 30 gr opgelopen. Strandbedje & parasol huren (€4.20 voor een hele dag!) insmeren en daarna vaak het water in om te zwemmen. Tussendoor wat lezen en puzzelen....heerlijk relaxen en dat wilden we ook graag op Bali. Op één van mijn duiken vond ik nog een prachtige zeester. Even meenemen voor de foto en daarna gauw weer terug in zee. Om een uur of 5 terug naar ons appartement (zo noem ik het maar want het is zo groot met 3 kamers dat je het eigenlijk geen hotel mag noemen) natuurlijk even zwemmen, al was het alleen maar om het zout van je af te spoelen. Je kent dat gevoel vast wel als je een stranddag hebt gehad aan het zoute water. 's Avonds uit eten geweest in één van de vele restaurantjes in de buurt. Beide gekozen voor een Indonesisch gerecht...super lekker en dit keer niet al te pittig/heet. Bij terugkomst op onze kamer was de kamer door het personeel nachtklaar gemaakt. Dat betekend dat er een paar lichtjes aan zijn, het gordijn naar het zwembad open is en het bed heel fijntjes open geslagen is, prachtig! En na zo'n vermoeiende dag slaapt het toch weer heel lekker.

1. J.H. Dijkstra:
    7 februari 2017
    Hallo Folkert en Ingrid,
    Nog enkele dagen en dan komt het koude Nederland weer in beeld, hier op dit moment lichte stuifsneeuw, de straten worden nat en op de auto's blijft het wat liggen, Robin was vanmiddag even bij ons en ik heb hem de tip gegeven om bij het ophalen van jullie de ruiten goed schoon te maken en rekening te houden met de temperatuur zo dat het glad kan worden en dus rij rustig, hij zou zijn best doen en daar geloof ik graag in, we hopen op een goede reis, verder alles naar wens hier, hartelijke groeten !!!