Redelijk vlakke etappe naar het Gardameer

30 september 2018 - Riva del Garda, Italië

Vannacht nog wel een beetje 'gedroomd ' van de haarspeldbochten van de Passo Dello Stelvio. Dat deed ons besluiten om vandaag een andere route te kiezen naar het Gardameer via de tolweg van Bolzano. Niet over de bergen maar tussen de bergen door. En de hele route prachtig weer. Ingrid had ondertussen prima speurwerk gedaan op internet voor een geschikt en betaalbaar plekje. Een overnachting aan het meer is al gauw 2x zo duur, dus een plekje op 2 minuten fietsen is ook oké. Halverwege de middag staat de camper op z'n plek dus hop, De was aan de lijn, stoeltjes uit en genieten van het zonnetje. Er staat een behoorlijke wind, dat maakt dat het snel fris aanvoelt. Waarschijnlijk is dit wel een plekje waar we langer dan 1 nacht blijven staan. Het weerbericht geeft voor morgen wel buien aan, we wachten het maar even af.

1. J.H. Dijkstra:
    1 oktober 2018
    Ingrid " HARTELIJK GEFELICITEERD " met je verjaardag, een fijne dag en nog vele mooie jaren in een goede gezondheid, dan volgen er mogelijk nog veel mooie reizen en voor ons nog heel wat bijzondere verhalen !!!
  2. Monique Wijker-Schilt:
    1 oktober 2018
    Gefeliciteerd Ingrid en Folkert ook natuurlijk. Maak er een mooie dag van samen💐
  3. Jan en Jelleke:
    Lokwinske Ingrid! In gesellige dei tawinske tegearre😉
    Hiel wat oars as it hiele hus fol, haha!!
  4. Henriette Schouten:
    1 oktober 2018
    Gefeliciteerd Ingrid! Gezellige avond saampjes!