Maketu beach

6 januari 2017 - Maketu, Nieuw-Zeeland

Vandaag weer verder met onze reis, vanmorgen spulletjes weer vast gezet in de camper want we moeten de bergen weer door met enorme haarspeldbochten. De Tour de france is er niets bij... Op de camping van vandaag was er slechte WIFI ontvangst dus konden we niets plaatsen op de blog. In het plaatsje Waihi zijn we gestopt voor een kleine stop Gold city. HIer was vroeger een mijn waar goud naar boven werd gehaald, ook door kinderen omdat de tunnels zo smal waren. Door de file die we onderweg tegenkwamen konden vandaag weinig km maken. Op de TomTom weer op zoek naar een mooi plekje. Dat is gelukt, uitzicht op de oceaan wat wil je nog meer.

1. J.H. Dijkstra:
    6 januari 2017
    Hallo Folkert en Ingrid,
    Prachtige foto's hebben jullie geschoten, het tijdverschil zal ook wel beter worden nadat de tijd verloopt, jullie zijn al weer een week onderweg, hier is verder alles goed, een paar kleine b....n...... maar dat was spoedig op te lossen, bezoek gehad van R. en van M. en A. waar ook alles goed mee was. Veel plezier gewenst en tot wederhoren !!!
    Hartelijke groeten, Jetse en Minke.