Verkennen van Sanur op Bali

2 februari 2017 - Sanur, Indonesië

02.02.17  Na een nacht heerlijk slapen in een heel groot bed waren we al weer vroeg wakker. Toch die jetlag natuurlijk. Nou ja maakt ook niet uit, dan haw je dei foar hannen soe ús mem wol sizze. Om 8.00 uur werd het onbijt bij ons hotelkamer nou zeg maar gerust appartement gebracht. De tafel werd netjes voor ons gedekt en wij konden zo aanschuiven, wat luxe zeg. Daarna maar eens onze omgeving verkennen in het stadje Sanur. Het regende nog wel steeds behoorlijk maar gelukkig hadden we onze superhandige parapluutjes vanuit NZ nog. We zijn natuurlijk even op het strand geweest want het was wel warm en vochtig. Ook nog wat supermarkt inkopen gedaan. Dit was in een grote winkel annex kledingzaak. In de winkel, waar echt geen 'nee'te koop was en die echt bomvol lag, heeft Ingrid zich nog een sarong aan laten meten. Die kan ze gebruiken voor de tempelbezoeken. Weer in het appartement heeft Ingrid via internet een rondtoer over het eiland geregeld voor morgen. Tijdens onze verkenning de andere kant van het stadje op troffen we nog een ouderechtpaar die uit Heeg bleken te komen...ff byprate yn it Frysk. Vervolgens gaf ons bioritme aan dat het tijd was voor een warme maaltijd dus gewoon restaurantje uitgezocht en gewoon aan toegeven. Er stond pizza op het menu want dat hadden we in deze 5 weken nog niet gehad. Het was 3 uren later (we spraken nog met mensen in het restaurant die al 20 jaar op Bali kwamen, altijd handig voor de tips) dat we met 'een doggie-bag' richting ons appartement liepen. Daar werden we meteen door personeel gevraagd om een kamer met zwembad te bekijken want er was een kamer vrijgekomen. Na onze goedkeuring meteen de hele handel, samen met het zeer hulpvaardige personeel, overbrengen naar onze nieuwe kamer.....wauw vanuit de kamer en slaapkamer kun je zo je eigen privé zwembad in, echt vet luxe. Meteen maar uitproberen natuurlijk. Daarna niet zoveel meer gedaan. Geen internet dus geen verhaal. Nu dan wel en morgen dan maar het verhaal van vandaag want vandaag ook echt weer van alles meegemaakt.